תכנון פינות ישיבה סמוך לבריכה

הגינה מהווה חלום רחוק עבור אנשים רבים. עם זאת, במקרים רבים נוצר מצב שבו לאחר שנים של שאיפות וחלומות, מגיע המימוש, ואז לא בדיוק יודעים מה לעשות עם האושר הזה. הגינה עשויה להיות דוגמה מובהקת לתופעה זו

מעבר לכך שגיזום עצים עוזר לשפר את המראה של העץ על ידי הסרת ענפים מתים או פגומים שעלולים להיות ליד הגזע, זמן גיזום נכון יאפשר לעץ להתחדש בצורה בריאה יותר. בעת גיזום, חשוב לדעת כמה כדאי להסיר ובאיזו תדירות כדאי לגזום. אם כך, מתי גוזמים עץ, מהי העונה לגיזום עצים ובמה התהליך של גיזום עצים כרוך? הנה כל המידע.

קבלו את הסיוע מחברת הגינון הנכונה
על מנת לשמור על עץ בריא, חשוב לדעת כיצד לגזום עצים בצורה נכונה. הרבה אנשים לא יודעים לגזום כמו שצריך ובסופו של דבר פוגעים בעץ תוך כדי. על מנת לוודא שלא ייפגעו העצים בתהליך הגיזום, חשוב להסתייע בחברת הגינון הנכונה.

חברת גינון תוכל לענות לכם מתי מתחילה ונגמרת עונה לגיזום עץ, מהו זמן גיזום עצים מומלץ בתהליך הגדילה של העץ וכל מה שבין לבין. כאשר החברה מקצועית דיה, היא תמיד תבדוק אם יש בעיות או נזק ברורים בגזע ובענפים לפני שתתחיל לגזום. בהתאם למצבו הנוכחי של העץ, חברת הגיזום תבצע את עבודתה.

מה הזמן הנכון לגזום עץ?
כיום, אנשים משתמשים בשיטות שונות כדי לגזום עצים, כולל שימוש במסורים חשמליים וידניים. כמו כן, חברת גינון גם משתמשות בטיפולים כימיים כמו קוטלי עשבים וחומרי הדברה שהורגים צמחים לא רצויים. ובין אם משתמשים בשיטה כזאת או אחרת, צריך לאתר זמן גיזום עצים נכון בשנה ובתהליך הצמיחה של העצים.

בהתאם לסוג העצים, עדיף לגזום אותם לפני שהם מגיעים לגיל מסוים. הסיבה לכך היא שאחרי אותה נקודה, קשה לבצע שינויים במראה שלהם מבלי לפגוע בעץ בצורה מהותית שעשויה לגרום למוות של העץ. עבור סוגים מסוימים של עצים, הזמן הנכון לגזום עץ הוא באביב. התהליך יתבצע כאשר לעץ יש צמיחה חדשה ויש לדלל אותו כדי שיוכל לצמוח במלוא הפוטנציאל שלו.

איך גוזמים עצים? ובאיזו מידה?
באופן כללי, נכון לרוב סוגי העצים, חשוב לא לגזום יתר על המידה או לגזום עץ בצורה לא נכונה. הדרך הטובה ביותר להתחיל היא בהסתכלות על הבריאות הכללית של העץ. העלים שלו הופכים חומים? האם יש יותר מדי או מעט מדי אור שמש? האם הוא לא פורח כמו פעם?

אם תשובתכם לשאלות אלו חיובית, עליכם כנראה להתחיל בגיזום של כמה ענפים כדי שיוכלו לקבל יותר אור שמש וזרימת אוויר. בסופו של דבר, הזמן הנכון לגיזום עצים עשוי להשתנות בהתאם לגורמים כמו אקלים, מיקום ומינים של עצים. כלל אצבע טוב הוא, שלא צריכים להיות יותר מ-20% מהעלים על הקרקע בכל זמן נתון במהלך חודשי הקיץ.

נשמח לסייע בכל נושא
[wc_errors]